Mulakan dengan~

Mulakan dengan~

Wednesday, September 15, 2010

AKU MALUUU CONTEST

Salam Aidilfitri (,")(",)

Klik sini for more info ya ;)

(due date: 3rd Oct 2010)


okay, this stori mori mmg truly fresh segar-bugar  happen this year..
on 4th day hari raya plak tu!! 

di malam raya ke-4 di kampung..(13th Sept 2010 10.38pm)

aku: aduh..dahaga la plak tekak malam2x ni.. (sambil melilau mata mencari minuman yg boleh diminum di dapur)
aku: mak uda!! takde ke air fresh oren@jus tembikai kaklong nak minum ni..haus laaa!!
mak uda: toksah ngade-ngade..tuuu ade air nescafe dalam teko tu..haaa minumla kamoo.. 

aku terus menggapai teko atas meja makan. habis 2 cawan nescafe aku minum nak hilangkan haus kat tekak ni. adela tinggal beberapa titis kot dalam teko tu yg tinggal

tekak dah basah so aku pon naiklah ke tingkat atas dengan hati yang senang untuk menyambung keje harianku di hadapan computer

abah: MASYA-ALLAH!! ape ni??? nasib baik takde orang minum air ni!! (bergegar suara abah dalam rumah mak uda)

aku yg kt tgkat atas pon turun la ke bawah..kecoh habis dibuatnya..apela yg dibisingnya pon tak tahu

aku: abah..awatnya bising-bising kat bawah ni?adoilaaa..
abah: haaa kaklong!! kaklong ade minum air nescafe ni ke?? (sambil jari telunjuk menghala ke arah teko nescafe)
aku: yela..napee?? (terpinga-pinga aku dibuatnya)
abah: ya Allah kaklong oiii..kaklong x perasan ke?? waktu abah tuang air ni dalam cawan, keluar badan lipas kat muncung teko niiiii.. abah cek-cek rupenya ade 2 ekor lipas mati dalam teko ni!!!
aku: gulpppp..haaaa!!!!! 

time tu juga aku bergegas masuk toilet and muntah..waaaa~~ :(
1 hari aku sakit perut dan terperap dalam bilik.

menggigil satu badan..seram sejuk rasanya..tekak rasa loya terus..
arghhh!!free-free aku minum air berperisa LIPAS!!
maluuuu..maluuu yg hyperbola sgt when sepupu papat tak habis-habis nyakat aku after incident tu..


"EEEIII KAK LONG MAKAN TAHI LIPAS!!"
"HAHAHA~ TU LA..LAIN KALI WAT INSPECTION DULU SEBELUM MINUM..JANGAN BEDAL TERUS!!"

ini adalah cerita benar, bukan rekaan semata-mata. inilah kejadian paling MALUUU.. SANGAT JELIK..SANGAT JIJIK.. YANG AKU TAKKAN LUPAKAN SAMPAI BILA2X :(

(fobia dengan lipas and air berwarna gelap..takut pisang berbuah 2x!!)


rasa mcm kaum kerabat LIPAS mengilai ketawakan aku for this incident :(





SAY NO TO COCKCROACH!!

Semoga stori mori yg cukup memalukan ini dapat memberi tuah kepada sy huhu~
AMIN YA RABBAL ALAMIN ;)


Tag
fadlin
fathiah
sue





0 comments:

Post a Comment